Keresés ebben a blogban

2011. január 1., szombat

SLE gyógyulás

2001 őszén egy rutin vérvizsgálat alkalmával kiderült, hogy nagyon kevés a fehérvérsejtem. Az orvos azt mondta, hogy ha nincs más panasz, akkor nem kell vele foglalkozni. Késő ősszel már nagyon fáradékony voltam, majd december végén a jobb csuklóm elkezdett fájni. Akkor nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, azt gondoltam, talán megerőltettem. Csak akkor kezdtem aggódni, mikor három hét elteltével sem javult az állapota, sőt akkor is fájt, mikor nem csináltam vele semmit. Egy reggel a bal csuklóm is fájni kezdett, majd következő nap mindkét lábam, míg végül minden ízületem sajgott.
Ekkor kerestem fel a reumatológust, aki egy komoly vérvizsgálatra küldött - ez alkalommal immunológiai vizsgálatokat is végeztek. Addig is a fájdalmakra Prednizolont írt fel. Egy hónap után megérkezett az eredmény:
SLE autoimmun betegségem van. Ez az orvostudomány mai állása szerint gyógyíthatatlan betegség. Azt mondták, hogy életem végéig szteroidokat kell szednem és mivel a fájdalmak erősödtek, egyre nagyobb adagban.
Március végére már akkora dózisban kaptam a szteroidokat, hogy eltorzult az arcom és kihullott a hajam, a fájdalom viszont csak a gyógyszer hatóideje alatt szűnt meg. Akkor kezdődött el a minden napos lázak időszaka, majd április végén egy vérvizsgálat alkalmával kiderült, hogy olyan mértékben lecsökkent a fehérvérsejt-számom, ami már halál közeli állapotot jelent. Kórházba kellett mennem, de autoimmun betegséggel akkoriban nagyon kevés orvos foglalkozott. Gyakran voltam ködös tudatállapotban, de a fájdalmaim, a rossz közérzet és a láz nem múltak. A kórházban nagyon magas dózisban, intravénásan kaptam a szteroidokat. A hozzátartozóimnak azt mondta az orvos, hogy fél évem van hátra.
Két hét után úgy döntöttem, eljövök a kórházból. Akkor már nagyon legyengülve és rossz fizikai – lelki – szellemi állapotban voltam. A bátyám révén jutottam hozzá az Aloe Vera termékekhez, amiket ekkor rendkívül nagy adagokban fogyasztottam a szteroid mellé. A gyógyszerek mellékhatásaként csőlátással, kettős látással, komoly alvászavarokkal és ideggyengeséggel küszködtem, de családom szerető gondoskodásának és az Aloe Vera termékeknek köszönhetően nyár végére ezek a szörnyű mellékhatások minimálisra csökkentek és november végére abba tudtam hagyni a szteroid szedését.
Havi vérkép ellenőrzésre jártam, az immunológus azt mondta, hogy rendkívül ritka esetben beindulhat egy spontán gyógyulási folyamat, az eredményeim alapján nálam talán ez tapasztalható.
2003 tavaszán a természetes gyógymódok alkalmazásának utolsó lépéseként légmentes Colon hidroterápián vettem részt, ugyanis kimutatható, hogy nagyon sok betegség, köztük az immunológiai betegségek, a vastagbél elszennyeződése következtében alakulhat ki. Azóta már két terápián vagyok túl és nyolc év elteltével már csak a téli időszakban a szervezet erősítésére, vagy meghűléses betegség esetén fogyasztom az Aloe Vera termékeket.
Teljes értékű, egészséges embernek érzem magam, dolgozom és fizikai – lelki – szellemi értelemben újra a régi vagyok. Ezzel a történettel szeretnék azoknak az autoimmun betegségben szenvedő embereknek kiutat mutatni, akikről az orvosok lemondtak.
Till Margit
2010 Gödöllő

Ingyenes konzultáció:
0036-20-3926-733
Az első kezelés árából 50%os kedvezményt érő kuponért írjon nekünk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése